tisdag 24 mars 2009

Grattis Dick!!



Idag är det Dicks 49:e födelsedag, och bara ett år kvar till det heliga o mäktiga 50. Då får vi se vad vi gör, kanske vi inte sitter i ett blåsigt, snöigt och kallt Småland, utan kanske, kanske på varmare breddgrader... Men nu är vi här i alla fall, trots bakslag i vädret, och Elina och Christopher kom precis hem så vi ska fira födelsedagsbarnet med presenter och lite god fika...

Har denna vecka kört igång mitt Regalskeppet Kronan tema, där engelska, bild, matte, SO och SV ska ingå, och som grädde på moset ska vi åka till Kalmar och titta på Kronan utställningen nästa vecka. Hoppas verkligen att våren är tillbaka då.


Må så gott alla läsare och ha en fortsatt trevlig kväll!

2 kommentarer:

anneli sa...

Gratta min käre bror från mig:)

Anneli

Ann-Sofie sa...

Hej Marie, trevligt att ha Johanna hemma om bara för en svänga kan jag tro....Hälsa o gratta Dick!

Vi ses i helgen!
KRAM Annso

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...