söndag 29 mars 2009

En något varierad helg!!


Vilken varierad helg vill jag lova. Fredag med Magnus Samuelsson som vinnare i Lets Dance, roligt men jag tycker ändå att Laila var helt klart bäst. Jag satt och grät vid hennes sista dans, grymt bra!

Lördagen gick i engelskans tecken, satt och jobbade med mitt arbete om ämnesintegrering. Det går faktiskt riktigt bra både i verkligheten och i mitt arbete som ska vara inne 20 april. Nu har jag bara resultatdelen kvar och den har jag ju inte sett en. Jag hann också en sväng till danslokalen där tjejerna hade ledardans, Elina och Ellen ska få göra ett solo eftersom de ska sluta. Dick stod för maten och det blev en jättegod wokad fläskfilegryta. Sedan tog vi oss en rejäl promenad, och det vill jag lova att den var för vi kom inte hem förrän 01. 00. Ha ha vi stannade till hos Ann och Willy och de bjöd på vin och räkor, så det tog sin lilla tid. Anders och Mia kom också så vi spleade lite spel också.

Men sedan kom natten och jag blev jättedålig, mådde illa, fick frossa och fick till slut kräkas ett par gånger. Det höll på hela natten och framåt morgonen rann det i andra änden. Ja, söndagen har jag tillbringat i sängen och har inte kunnat gå på Aktiv Ungdoms årsmöte. Jag som skulle lämna ifrån mig klubban idag, kändes trist. Men nu är kl. 19.10 och jag är uppe som först, men har inte lyckats fått i mig något att äta ännu. Hoppas bara jag kan jobba imorgon!

Tack o hej till ordförandeklubban!

Hoppas att ni får en skön söndagskväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ojdå stackare, men gå nu inte jobba om du fortfarande är dålig mamsen det är bättre att du blir frisk din lilla arbetsmyra! kram från dotter

Ann-Sofie sa...

Hej Marie, jag satt också o tömde tårkanalerna till Lailas show...*fnissar*, men jag fick allt en o annan tår i danslokalen också...jätterolig o annorlunda fräck dans, kul!

Hoppas du blir kry snart!!!
KRAMAR Ann-Sofie

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...