söndag 15 mars 2009

Helg med melodifestival!!

Sovmorgon... efter två lite sena med trevliga kvällar denna helg. Igår var det final i melodifestivalen, och jag måste säga att jag minst sagt blir förvånad över svenska folkets val. Det ska verkligen bli spännande att se om vi först och främst kommer med i kvalet och om hur det då går ute i Europa. Det går ju inte säga vad som går hem år från år, det brukar ju faktiskt vara lite orginella låtar så man kan inte veta... Låten var väl bra, men jag höll i alla fall på MÅNS, han hade en mycket bra låt med en bra show. Jag tyckte synd om honom när han fick så några röster från folket, men men...

Ann och Willy var här men vi kollade inte slaviskt, men det vi såg räckte, börjar nog tycka att melodifestivalen gjort sitt. Vi kanske inte behöver blanda in alla Sveriges komiker i detta forum, det var helt lagom förra året med Björn Gustavsson i pauserna, men därmed inte sagt att de ska ta över hela showen.... Det var bättre förr, ha ha...

Njut av söndagskvällen som är kvar!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...