lördag 10 december 2016

Lördag i min ensamhet!

Lördag kväll och jag sitter här i min ensamhet och det är faktiskt himla skönt... Det kan man behöva ibland och just nu är det lite mycket och då är det skönt att få ta det lugnt och bara tänka på sig själv. Jag valde helt enkelt att inte följa med till Hulingen, kände att jag inte orkade. Jag har storstädat del av lägenheten idag med hjälp av Dick och efter det gjorde jag köttbullar, men har haft en jobbig yrsel hela dagen. Jag kom på att jag hade samma känning samma tid förra året. då jag till sist var nere på hälsocentralen och de trodde att jag hade kristaller på balanssinnet, men det trodde jag inte på, för så fort jag fick ledigt på jullovet gick det över och det är nog samma nu, det är lite för mycket helt enkelt :( Jag tror i alla fall att jag har läget under kontroll, köttbullarna körde jag i ugnen och det gick så smidigt så :)

Nu har jag suttit och lipat till Så mycket bättre när det tolkade Te och Kenneth Gärdestads låtar :)

Kram!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...