fredag 9 december 2016

Rörigt o lite stressigt!

Hujeda mig så rörigt allt känns nu... Allt som ska hinnas med på jobbet. här hemma inför jul, inför resan... Samtidigt som jag har skadat mig i axeln på jobbet och min gamla onda skuldra har gjort sig påmind eller rent av olidligt emellanåt, så denna vecka har jag både varit på vårdcentralen, mest för att få min skada dokumenterad som arbetsskada, för jag vet ju att de inte gör något annat än att rekommendera värktabletter och så har jag varit hos kiropraktorn... Vi har även sjukskrivningar i arbetslaget så det är väldigt rörigt och vi hankar oss fram en dag i taget. Igår åkte jag och jobbade två timmar på kvällen då en kollega hjälpte mig med några saker i det nya bedömningsprogarmmet som jag ska hinna med innan jag åker och inte riktigt behärskar. Att det är rörigt gör att det snurrar i huvudet och jag glömmer en massa saker t.ex. att jag skulle vara hon kiropraktorn i torsdags :( Detta resulterar ju tyvärr i en del stress...

Tur att jag hinner att göra lite roligheter emellanåt som lite julbord och så :) Både förra och denna spelar Dick med Wild Rover och Sator trio på Hulingen då det är julbord. Jag var där förra helgen och det var ett jäkla drag. Så himla roligt och vilken god mat. Jag hänger nog med en sväng imorgon också. Jag får se, tar en dag i taget :)
Julbord!
 Efterrättsbordet bäst som vanligt :)
Först ut Sator trio!
Sedan Wild Rover
Avslutningsvis Wild/Sator
Galen basist ut på borden :)
 Lite efterfest i logen!


Nu tar jag fredagskväll med ett glas rött och lite god mat!
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...