måndag 26 december 2016

En vecka kvar!

Idag är det måndag och inte vilken måndag som helst utan annandag jul och så är det bara en vecka kvar till jag beger mig. Vi satt här ikväll Dick och jag och myste till det efter en hektisk helg. Vi åt räkor, ost o kex och till det vitt vin :) När vi sitter där och har det lite mysigt så säger Dick plötsligt, "Ja nästa måndag sitter jag här själv"... Oj vad det högg till i bröstet, för nu närmar det sig verkligen. Denna vecka kommer jag må sådär, för ångesten kommer vara stor, hjärtat bultar lite hårdare till och från... Hu nu närmar sig avskeden, Jag har skjutit dem framför mig hela tiden men nu kommer jag inte undan längre. Avskeden närmar sig......:(
Vi ska visserligen hinna med att fira nyårsafton med tre-rätters här på Storgatan men sen åker jag... Så nu måste jag fokusera på både nyår och resan. Idag åkte stora resväskan fram och jag har packat en del och så har jag packat en påse med arbetsmaterial som jag kommer skicka med Nicke o Johanna, för de kommer ju redan första veckan. Veckan kommer för övrigt att vara fulltecknad med allt från frissa, kiropraktor, naglar, packning, jobb som inte hunnit avslutas och så måste jag hinna träffa vänner och nära o kära och ta avsked, hua för dessa avsked... :(

Kram till er alla fina bloggvänner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...