onsdag 28 december 2016

Tjuvstartar Johannas födelsedag!

Nedräkning pågår, nu bara 5 dagar kvar... Men mycket som ska hinnas med innan,dag har jag jobbat halva dagen, var tvungen att göra klart lite på jobbat och lämna över till en av mina vikarier. Sedan hann vi med att fira Johanna också hon fyller visserligen inte förrän 11 jan, men hon åker ju också till Thailand, så vi tjuvstartade hennes födelsedag ikväll. Jag får ju fira henne en gång till :) Först bjöd Johanna på varm smörgåstårta och sedan blev det kaffe o tårta...

Nu så åker hon hem till Stockholm och  jobbar några dagar innan de beger sig till Thailand. Nicke har ju redan åkt så han missade kalaset, men som sagt han får ju också fira henne på Koh Lanta :)

Kram på er alla fina bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...