torsdag 16 juni 2016

Sista skoldagen!

Idag har jag haft mina elever i klassrummet för sista gången, för imorgon blir det endast kyrkan och sedan tar vi avsked på skolgården. Idag gjorde de klart sina saker i slöjden och vi spelade mattespel. Jag hittade i mina lådor brev som jag fick av eleverna när de började hos mig i fyran som de fick tillbaka idag, men i gengäld fick de skriva ett avslutningsbrev till mig :) Och det sista vi gjorde idag var att samla alla 66 elever och bjuda på glass och jag visade bilder från skoltiden. :)

Ikväll har jag suttit och läst brev och lipat som en galning, åh vilka fina brev de skrivit mina söta små elever. Just nu känns det jättejobbigt att lämna dem....:(
Ja vad mer kan man säga, imorgon kommer det att bli jobbigt när eleverna sjunger i kyrkan och sedan alla avsked....

Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...