tisdag 28 juni 2016

1-års kalas!

Och så var det då 1-års kalaset som vi hade för vår lilla prinsessa i söndags. Hon fyllde ju år förra söndagen då vi var i Stockholm och blev lite firad av oss, men nu var det dags för det riktiga kalaset. I ett härligt solsken var det dukat ute i trädgården i Fågelhem.... Det blev först grillade hamburgare och korv.
Så var det dags för paketöppning, vilket den lilla 1-åringen inte var jätteintresserad av :)

Och när en prinsessa fyller år så ska det ju vara en riktigt prinsesstårta också :) 
Timo och Mila har två äldre syskon och deras mamma är det som har bakat detta fantastiska bakverk, som också var sagolikt god. Hon är riktigt duktig och bakade även Timos 2-års tårta :) Gå gärna in och kolla hennes blogg cookiesanddreams.blogg.se  
Den lilla 1-åringen har redan fotbollstalangen i sig :) Här spelar hon med sin mammas kusin Linus.

Det var en riktigt varm dag i trädgården och just när vi skulle fika så kom det så klart en regnskur. Men vad gjorde väl det....

Nu njuter jag vidare av mitt lov och jag har redan läst ut en bok, vilket väl ändå tyder på att jag är rätt avslappnad :)

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...