söndag 7 december 2014

Aktiv Ungdomavslutning!

Idag är det andra advent och jag hinner inte riktigt med denna månad. Jag gillar annars december med mycket stök och styr. Men jag känner att jag inte riktigt hinner att njuta. Det går i ett, men det är bara att ta det easy.. Det viktigaste för mig är i alla fall att jag hinner träffa mina nära och kära så mycket som möjligt nu... Städning, bakning och annat julstök tar jag om jag hinner.Jag vet att det blir jul ändå..:)

I fredags var det dags för Timo att komma till mormor o morfar igen. Elina jobbade kväll och kom sedan hit och sov. På lördagen var det fullt hus här, för Johanna hade slutit upp och systrarna hade bjudit Emma o Kajsa på fika, så jag hann och slänga ihop en mjuk pepparkaka. På kvällen var vi och besökte Annika och Samuel som vi inte besökt på hela hösten och dessutom har de flyttat så det var mycket trevligt att träffas.

Idag rättade jag och bedömde 18 matematikprov. Och eftermiddagen bjöd på Aktiv Ungdom avslutning. Lite extra roligt var det för Johanna har levererat igen, hon har nämligen gjort ledardansen och hon var dessutom konferencier. Ledardansen var så himla häftig, så klart... Ledarna satte den också och det såg riktigt proffsigt ut :) Bra jobbat Johanna....

Konferencier fina Johanna! 


Några av mina fina elever på dansuppvisning!

Ledarna!

Timo var med en sväng och beundrade moster :)

Önskar er en fin vecka med lucia och allt vad det innebär :)

Kram!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...