måndag 22 december 2014

Dan för dan före dopparedan!

Dan före dan före dopparedan och jag började dagen med att föra in omdöme på infomentor, men sedan blev det julstök. Först åkte jag och julhandlade och det var jag inte ensam om.... Sedan fick jag lite besök av en goding som blev betagen av granen, han ställde sig och tittade och sa "Titta, titta! :( Men det dröjde inte länge förrän han tog tag i första kulan haha...

Timo beundrar granen med moster :)

 Jag har också pyntat klart, gjort jättegoda chokladknäck, bakat knäcke, torkat köket och ja och styrt med lite av varje. Lugnt och skönt och inget stress, kan inte förstå hur jag stressade förr och var jämt ute i sista sekund med allt...

Jag har också fått ordning på min skype, det var inte det lättaste så jag fick skapa en ny.Det var inte bara att byta lösen för när jag gjort det funkade det inte i alla fall, men, men nu är det också fixat så att jag kan ha kontakt med mina nära och kära här hemma :)

Min skypesida...

Må så gott!
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...