onsdag 24 december 2014

Dan före dopparedan!

Dan före dopparedan och jag har varit på jobbet och skrivit på mitt nya anställningsavtal som förstelärare :) Det känns bra och inte så dumt med en lönetillägg på 5000 kr... Tyvärr börjar jag med att ta 3 månaders tjänstledigt från den tjänsten :)...



När jag kom hem hade jag fått ett annat brev i brevlådan, lite typiskt som jag väntat på detta. Jag har varit anställd i kommunen som först vikarie från 1983 och sedan fast anställd sedan 1987, men nu har jag fått en inbjudan för att ta emot hedersgåvan efter att ha varit anställd i 25 år, men jag vet baske inte hur de räknat, men hur eller hur så kan jag ju inte komma, typiskt va...



Denna dan före dopparedan avslutades med dagenförejulmat i Flytthem :) Hela familjen samlad och lilleman orkade vara med medan vi lagade maten, men sedan somnade den kvällströtta sötnosen :)

 Andrea gör en smaskig efterrätt!


Å så lite bingolotto!

Nu har det hunnit bli julafton så God Jul på er fina bloggvänner!
Kram!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...