måndag 15 december 2014

Stundande jul!

En trevlig helg har gått till ända. I lördags kom våra fina vänner och vi fick umgås, äta thaimat och dricka gott. Till efterrätt blev det blev pepparkakscheescake med vit och mörk choklad. Det var så himla roligt och trevligt att träffas, och det var så längesen. Nu dröjer det ett bra tag innan vi alla ses igen.





Nu har en ny vecka börjat och jag kan bocka av den sista praktiska grejen på min lista och det var att ringa facket om att sänka lönen några månader och även betala fackavgiften via autogiro, eftersom jag inte får någon svensk lön....

Så nu äntligen kan jag ta tag i den stundande julen och idag blev det köttbullar och jag har köpt julkort och så har jag gjort det första julgodiset som blev Rocky road. Den härliga julen närmar sig med stormsteg, en högtid som jag verkligen gillar och ser fram emot....

 
 

Kramar Marie!

1 kommentar:

Mimmi sa...

Så mysigt! Ser fram mot morgonkväll. Tittar förbi hemma hos dig innan. Kul :) Kram Mimmi

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...