lördag 20 december 2014

Goaste 1-åring på besök!

I tisdags hade vi besök av världens goaste 1-åring. Han är så otroligt go och glad, men också väldigt intensiv. Han är överallt och det är full fart all vaken tid :) När jag kom hem i tisdags möttes jag av hans glada röst och härliga leende :) Han hade varit hos Dick redan ett par timmar och hade redan hunnit ramla mot en bänk och fått en lite bula och ett märke i panna.När jag frågade vad han gjort i pannan och om han hade ont tog han handen på pannan och såg så här bekymrad ut, haha söta unge...


Ja som sagt full rulle är det hela tiden, men ändå är han så duktig och lyssnar och när mormor säger aj, aj. aj säger han aj, aj, aj och så skrattar han med hela ansiktet... :) Jag skulle alla fall försöka fota den lille ungen in action...:)





Haha inte så lätt som sagt :)

Kramar till er bloggvänner som återigen börjat följa mig!
Hoppas ni får en skön 4:e adventshelg!


2 kommentarer:

Mimmi sa...

Så söt han är! Önskar er en fortsatt trevlig helg och stundande jul ! Kram kram

Marie sa...

Visst är han Maria! :) Önskar detsamma, ha det så himla gott!
Kram!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...