söndag 28 december 2014

Bråda tider!

3 dagar kvar!!! Oj, oj det är bråda dagar nu och tiden rusar fram. Som sagt fullt upp har det varit och det är mycket som ska hinnas med, främst att träffa alla vänner. På annandagen hade vi Dicks föräldrar och bröder med några brorsbarn också, så det var fullt hus :)

Det har ju blivit vinter också och solen har lyst över Vimmerby, så Johanna och jag hann att ta en promenad i solskenet innan släkten ramlade in :)


Brorsönerna Per o Linus var kvar lite längre än de andra och vi hade en trevlig kväll med killarna :)

För övrigt har jag hunnit med att bedöma matematiken och även alla 36 berättelser :) Nu ska jag bara upp och lämna allt på jobbet så att jag kan släppa detta... Sedan har jag lite dokument som ska förberedas till nästa jobb på skolan SANUK :)

Igår kom för övrigt min vän Anette från Västervik och vi fick en fin eftermiddag tillsammans. Vi pratade av oss ordentligt och hann även med en sväng på stan. Hon var ju och besökte på Koh Lanta sist, men denna gång blir det nog inget besök tyvärr.

På kvällen gick vi en sista sväng på att bra tag till Mia o Anders och åt tacos och drack lite vin, där var även Annika o Samuel så nu har vi tagit farväl där också. Nu är det inte många kvar på min checklista :) Idag blir det 50-års kalas i Kisa, då Thailandsvännen Anna fyller år och har öppet hus :)

Kram på er alla!
Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...