söndag 19 maj 2013

Utmaningarnas tid är här!

Jag VISSTE det!!! Jag visste att 2013 skulle bli ett riktigt bra år, 2012 glömmer vi och vi ser fram emot ett fortsatt bra och framför allt spännande år:):) Det är SÅÅÅ mycket som händer nu!!!! Och för att inte tala om i början på nästa år:):):):):):) Då tror jag att jag kommer att gå igenom en riktigt tuff utmaning i livet, som jag ser fram emot med stor spänning! ☺☺

Jag är så tacksam för livet, för min underbara familj och för fina kollegor och vänner. Man mår bra av att ha fina människor omkring sig. Nu hoppas jag också att allt går bra för våra älskade döttrar ♥♥♥.... De står båda redo att ta ett nytt steg ut i livet, ett nytt skede med nya utmaningar inträder, och jag önskar dem all lycka i världen!! Vi känner en otrolig stolthet och lycka som föräldrar ♥.... Det ska bli både spännande och roligt, men vi vet också att det kan bli en tuff tid framöver......
♥♥♥

♥♥♥

"Förverkliga idéer och uppfyll drömmar!"

Önskar er fina bloggläsare en ny utmanande vecka att ta i besittning!

Kram Marie! 


2 kommentarer:

Mimmi sa...

Så spännande för dig/er alla i familjen! Om jag får vara en liten "fluga" i januari och vara med på ett litet hörn ;-) Tur att det finns digitala verktyg!
Kram Mimmi

Marie sa...

Japp Mimmi det är tur och visst får du vara med som en liten"fluga" :)
Det är mycket spännande som händer i familjen nu och fram över:)

Kram!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...