torsdag 30 maj 2013

Nedräkning!

Jag kan inte riktigt fatta vart tiden tog vägen... Våren kom visserligen sent, men sista månaden har verkligen sprungit iväg. Idag stannade jag upp och gjorde en reflektion, och kom fram till att om exakt 3 veckor börjar mitt SOMMARLOV...:):):) Wiiii så nice!! Jag brukar faktiskt gå på nedräkning lite tidigare, men har inte hunnit dit i tanken...

Idag har också finaste Hannis dansat sista klassen på Balettakademin och snart står hon där med diplomet i handen, beviset på tre års slit med blod, svett och tårar, men också med mycket glädje,  Drömmen hon kämpat för sedan hon gick på dansgymnasiet i Kalmar är snart i hamn. Hon är en riktig kämpe och nu är det bara att hoppas att kämparglöden kommer finnas kvar när hon ska ut i dansvärlden och tampas om den hårda konkurrensen.......:)
Vi tror på dig!!
♥♥♥ 
Puss o kram och ett stort lycka till i framtiden!!!

Foto: Emma Jansson

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...