måndag 27 maj 2013

The end!!

En händelserik helg har jag varit med om minsann..... Och åter igen har jag sett Balettakademins avslutningsföreställning, men denna gång var det något väldigt speciellt, för det första så var det på Dansens Hus, Sveriges största dansscen och för det andra så var det sista gången jag såg detta härliga gäng tillsammans på scenen. Vi har ju liksom följt dem i 3 år och sett dess enorma utveckling...:) I Linköping satt jag och bara njöt, fällde bara några tårar när Johanna körde sitt solo, men i lördags tjöt jag konstant hela tiden, både för att jag är så enormt stolt♥ och för att det var den allra sista föreställningen med gänget på denna mäktiga scen.... helt fantastiskt så duktiga alla är, de dansar med sådan känsla, kraft, energi och teknik, helt crazy....Dessutom var det en publik på säkert dryga 600, så det var en enorm stämning..:)

På dagen hann Johanna, Annika och jag gå en sväng på Söder och samtidigt njuta av det härliga solskenet...:) På kvällen efter föreställningen var vi och firade både Johanna och Nicke som fyllde 30 år dagen efter. Vi hade bokat bord där Per jobbar, (Dicks brorson) på Stockholms Matvarufabrik, ett himla häftigt ställe som faktiskt en gång varit ett charkuteri, och de hade dessutom väldigt god mat och dryck och bra service...:)



 Alltså vilken mäktig scen....:)
 WOW!!!!
 ♥♥♥













Kramar till er fina bloggläsare!
Från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...