söndag 12 maj 2013

Bryggan i!!

Sköna härliga långledighet...:) Det har blivit några slappardagar att vila upp sig på, men också att arbeta på och då menar jag inte lärarjobb, för det har jag varit ledig ifrån...:) I fredags bjöd jag ut min kära sambo på Sweet Chili och det var så himla gott och framför allt mysigt att sitta och njuta på en restaurang...:) 



I lördags passade vi på att lägga i bryggan i solskenet. Vi fick hjälp av Tommy och Leif, medan två andra satt och slappade och hade det skönt:):) Det blev även lite andra småjobb gjorda som att såga ned lite och så åkte båten i sjön.... Vi passade också på att ta lunch ute i de fria och vi grillade hamburgare och korv med potatissallad. En skön dag men lite småkylig emellanåt när solen gick i moln....














Kramar till er fina bloggvänner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...