tisdag 14 maj 2013

Arbete på kalhygget!

I söndags fortsatte Dick och jag att göra lite jobb ute vid bryggan. Det största jobbet just nu är att röja upp en stig på kalhygget. Det kommer alltså bli en ny väg för oss ner, faktiskt närmare, och nu med facit i hand blir den väldigt bra trots stenar och stubbar.:) Dick och jag gjorde ett hästjobb som heter duga och sviterna av det blev en ordentlig träningsvärk och givetvis fick ryggen stryk, men vad gör man inte :)

Det blev en tröttsam och svettig dag och det var väldigt nära ett dopp, men jag nöjde mig med en raggartvätt:) Sedan blev en en sallad till lunch:)





Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...