onsdag 22 maj 2013

Final!

Goda men bråda tider minsann... Utvecklingssamtal i all ära, det är jättetrevligt att sitta med elev och föräldrar och prata om deras utveckling, men 16 elever a´45 min tar både tid och kraft. Lite sorgligt dock, eftersom det är sista samtalet med eleverna som jag följt i 3 år nu.... Men när veckan är slut har jag bara ett kvar och då kan jag börja pusta ut. Jag måste ju också börja tänka på min nya klass, som jag för det första ska hälsa på och presentera mig för och sedan ska jag sätta mig med mitt nya arbetslag och planera en del, beställa läromedel och material och sedan ska vi så klart byta klassrum, lika roligt varje gång..... PUST!

Veckan börjar i alla fall lida mot sitt slut och i helgen drar vi till Stockholm. Det ska bli så himla roligt, för det första ska vi se det allra sista av Johannas (Balettakademins) föreställning som har sitt avslut i Dansens hus i Stockholm. Det blir liksom final av dessa 3 år och sedan slutar hon min lilla dansare♥, professionella dansare om jag får be:) Inte nog med det, vi ska fira Nicke som passar på att fylla 30 år denna helg, så det bli nog att gå ut och fira hela gänget, Nickes föräldrar, bror och vi:):)....

Må så gott alla ni bloggläsare som följer mig här på min blogg!
Kram Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...