måndag 25 april 2011

Vilken påskhelg!!

Vilken underbar påsk det har varit, inte nog med att man träffat nära och kära, det har varit ett helt fantastiskt väder också. Det har känts i hela kroppen, nu får kroppen verkligen ny energi, kan inte bli bättre än att ladda om på påsklovet.


Påskafton tillbringade vi i Oskarshamn hos familjen Skedebäck och hade det trevligt och fick god mat. Vi kunde sitta en del på deras altan, men det kalla havsbrisen kylde ner solens varma strålar så det blev inte den där riktigt sköna värmen. Men på påsdagen åkte vi direkt till Hildabo, mammas stuga, där familjen var bjudna på påskmat och där hade den riktiga vårvärmen infunnit sig...:) Det blev en fantastisk dag i solen!!!!!!





Kan inte bli så mycket bättre, eller...




Johanna i fototagen...





Jeko med sin nye vän Leif...





Linus premiärsitter hammocken...




Vilken vacker vårbild alltså...

Efter en heldag i stugan begav vi oss ner till bryggan för att få den i vatten. Nu var det fler som var sugna på att hoppa i vattnet, och först i var Jeko, han blev som tokig....) det blir nog roligt i sommar hihi...



Nästan dags för ett dopp...




Nu blev det ett för Jeko...




Hej o hå så var bryggan i...






Så nu äntligen är det på plats vår kära brygga och mitt sommarparadis börjar att hitta sitta rätta jag....) Nu ska vi bara ta ut lite trädgårdsmöbler, fixa med blommor o.s.v. Men som sagt det är bara april, svårt att fatta, idag har det varit rena sommarvärmen. Men jag bara njuter, kan inte bli bättre, det här är rena rehabiliteringen för mig, både att jag har haft alla mina käraste hemma och så denna underbara värme... Efter denna vecka är batterierna laddade till sommarlovet...

Massor vårkramar till er kära bloggvänner!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...