torsdag 21 april 2011

Underbar kväll!!

Nu har jag börjat mitt påsklov, så himla skönt, behöver verkligen ett brejk nu... Veckan har varit intensiv med en temavecka i matte och samtal med elever och en massa möte o.s.v. Idag avslutade vi i alla fall denna vecka med en riktigt mysig fika i Kungsparken med muffins som eleverna har bakat i veckan och så en smarrig fruktsallad med grädde...:) Det blev en hellyckad avslutning på det hela och ett fantastiskt väder till det hela var ju inte fy skam...:)

Denna ljumma ljuvliga kväll har jag tillbringat i en paddock i Tuna på en liten Älva. Samtidigt kunde både fågelkvitter och en solnedgång avnjutas...:) Kan det bli bättre, så himla mysigt. För övrigt var det premiär för Älva, en riktigt liten söt pigg unghäst... En annan grej som var riktigt rolig var att Elina red lektionen med Blue, ja hennes häst som för en vecka sedan inte överhuvudtaget gått i paddock, helt otroligt vad det gått framåt...)

Nu har precis hela familjen samlats för lite mat, Johanna och Nicke kom från Stockholm för ett par timmar sedan. Så denna påsk blir en härlig familjehelg, förutom påskafton då Dick och jag åker till Oskarshamn..


Hoppas ni alla får en underbar påsk!!!

Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...