torsdag 14 april 2011

Fullspäckad vecka...

Oj, oj nu tror ni väl att jag har försvunnit helt här från bloggen, men lite mycket denna vecka bara. Igår jobbade jag från halv åtta till åtta på kvällen för vi satt med anställningsintervjuer. Lika bra att köra alla på en dag, och så har vi en som inte kunde imorgon, sedan ska vi försöka få fram bra kollegor till hösten....:) Men när jag kom hem från jobbet var det inte slut utan det var bara att fortsätta att jobba, rätta diagnoser och förbereda temadagen till idag, NICE, men så är yrket....
***

Temadagen var hellyckad, jag och min student hade engelska kommunikation så våra elever har pratat engelska hela dagen med både spel, bingo, dialoger och en massa mer...:) Det är härligt att se vära små fyror snacka så bra engelska....

***

Ikväll blev det ridning i Tuna och jag är så glad att det funkar så bra att rida... Trots att muskelstyrkan i benet och foten är klart nedsatt, vilket också min sjukgymnast konstaterade igår. Jag har nu fått ett antal övningar som jag arbetar med och så ska jag fortsätta med en behandling hos henne, vilket faktiskt redan har gett resultat...:)

***

Imorgon blir det jobb till lunch, hem och skriva klart skriftliga omdömen och sedan blir det Stockholm... Ska bli jätteroligt att se Johannas första föreställning på balettakademin....)

Ta hand om varandra!


Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...