onsdag 27 april 2011

PÅSKLOV!

Påsklovet innebär både vila och en del jobb, då menar jag mest i hemmet och visst smyger det in ett och ett annat skoljobb också, men ovanligt lite för att vara lov, SKÖNT!! Men här hemma behövs göras en del, jag håller på att putsa alla våra jättefönster här i lägenheten... sedan rensar jag i både kläd- och skogarderober och tvättar vinterjackor och en hel del till...


Igår var jag hos både sjukgymnasten och frissan, hos frissan klippte jag mig och så gjorde jag både toning slingor. Först blev slingorna nästan rosa så vi fick tona över dem en gång till, men jag tycker fortfarande att det blev för rött. Får se om jag vänjer mig annars slänger jag väl i en toning till, och då blir det att slänga 1000 kr i sjön liksom... Det blir aldrig riktigt som man tänkt...


Påsken var som sagt underbar och i måndags på annandagen efter ett besök hos mormor och morfar på Eken så åkte vi ut till bryggan. Vi hade med oss fika och hade en alldeles underbar eftermiddag där ute, så rogivande så...:)






Nu fortsätter jag att njuta av mitt lov. Det är så skönt att bara ta dagen som den kommer, styra lite, gå och sätta sig på balkongen och ta en fika, gå ut på stan en sväng o.s.v.....:)






"Gör nuet till en trampolin - inte till en hammock!"



Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...