onsdag 6 april 2011

Tänka positivt!

Hello alla fina bloggvänner!!! Jag slutade ju mitt förra inlägg positivt med att våren var i antågande och tänker försöka fortsätta med att vara positiv. Jag får vara glad att allt går framåt och blir bättre, sakta men säkert och jag har redan fått tid hos sjukgymnasten. De har verkligen prioriterat mig, det är egentligen en månads väntetid sa min läkare...:) Jag ska bli frisk, det har jag bestämt mig!!!!!!!!!!!
***
Nu äntligen idag efter denna superkalla vinter kunde jag känna en underbar vårkänsla spira genom kroppen. Den lovade värmen har hållit på sig men nu får vi hoppas att den stannar... Igår satt jag och surfade på Barcelonaresor, det var ju förra året denna tid som vi var där och jag längtar verkligen dit igen, vilken stad, vilken känsla att sitta på utecaféerna och bara suga in våren och sedan vandra upp och ner på La Rambla...:) Vilket mys familjen♥ hade....


"Framtidstro ger livsglädje"

Kramar till er från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...