fredag 29 april 2011

Tungt!

Det är tungt mycket tungt, tårarna trillar titt som tätt och en tryck sitter i bröstet... Försöker att inte tänka på det men det är svårt. Kan bara inte förstå????????????????

Igår var jag i alla fall hos frissan igen och nu har lilla rödluvan blivit mörkare i håret och jag är efter tredje toningen helnöjd...:) Riktar ett stort tack till min frissa Åsa som är så förstående och tålmodig när jag inte är nöjd.... "men då slänger vi i en till toning" säger hon glatt....:)

Två kvällar i rad har jag ridit i Tuna, rena rama rehabiliteringen.... Två underbara kvällar och under denna timme försvinner alla tråkiga tankar, trycket över bröstet och jag måste helt enkelt koncentrera mig på ridningen och det är sååå skööönt......... Vad skulle jag göra om jag inte hade min ridning????? Annars har jag mest vimsat omkring här i två dagar, inte fått något riktigt vettigt gjort... Idag tog jag en fika med Ann, nästan lite abstinens när vi varit ifrån varandra en vecka hihi... Tur att man har bra kollegor alltså....


Må så gott kära bloggläsare!

Kramar Marie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

förstår att det är tungt Marie, i Omsorgen har vi fått vänja oss vid dessa omorganisationer och det känns lika jäkligt varje gång, framförallt när man inte ser nån förändring till det bättre! Kram på dig och jag hoppas du stannar på AL-skolan och fortsätter på det du är bra på. Trevlig Valborg/Madde.

Marie sa...

Ja du Madde ni har verkligen fått varit med om förändringar och precis som du säger så blir det inte till förbättring, det är ju det vi vet tyvärr... Men tack för din omtanke. Ha det så skönt du också i Valborg!!
Kram!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...