lördag 2 april 2011

Jobba en lördag!!

Idag har jag jobbat, ja jag vet att det är lördag, men när det är dags att skriva skriftliga omdöme måste man än så länge sitta och skriva på skolan... Det är så att det sägs att vi snart ska få det hem, alltså nätverket som vi använder, men jag litar inte riktigt på det, om, när och hur det ska fungera????
***
Eftersom jag också var kvar tre timmar igår så var jag bara på skolan ett par timmar idag, för sedan begav jag mig till Tuna för att titta på årets första hopptävling...:) Alltid lika roligt som vanligt..:) Det blir mer jobb på skolan imorgon. Tyvärr, tar det väldans lång tid att föra in allt. Men så här är vårt yrke, vi är ju aldrig riktigt lediga mer än 8 veckor på sommaren... Det är då vi får ta igen all vår ledighet och den enda tiden då man riktigt kan koppla av och koppla bort jobbet, så den är välbehövd...
***
Kvällen blev en lugn hemmakväll med god mat och dryck... Dick och jag roade oss med att spela wii, det var ett tag sedan nu så det blev lite bowling och tennis. Är så sugen på att komma igång med dansmattan, men är så osäker på min rygg och mitt ben som fortfarande är bortdomnat i vaden och delar av foten. Det känns också som att jag är 5 cm kortare i benet så jag haltar så dant...
Lövbiffwok, inte så dumt på lördagskvällen...

Nu måste jag nog lägga mig för imorgon blir det ingen sovmorgon heller, för då ska jag ta ut hästarna. Elina och Christopher blev kvar hos hans pappa i Linköping, så det blir att ställa klockan, sedan är det väl bara att fortsätta till A-L skolan och skriva omdöme...


Ta hand om varandra!

Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...