onsdag 1 april 2009

På benen igen!!

Onsdag och jag är fortfarande hemma från jobbet, men är faktiskt på benen idag. Har också suttit och njutit med en bok på balkongen och njutit av den underbara solen. Lagade lite kokt fisk och potatis som jag faktiskt fick i mig. Det går lite kärvt, men värken har släppt och nu är det bara att komma igång att äta och så är det min ömma mage... På sjukan igår sa de att det var ett jobbigt virus som tydligen gick nu, man fick helt enkelt rejält ont i magen efter maginfluensan... Jag hade lite hög sänka också. Ringde jobbet och det var flera elever som fått liknande så nu vet jag att det inte var någon matförgiftning. Ann kan vara lugn!!

Imorgon får jag ta mig samman för då ska jag och Marie ta klassen till Kalmar så då är det bara att vara frisk och pigg, men jag klarar det nog. Det ska bli roligt att gå på Kronan nu när vi arbetat med det i skolan ock lika så utställningen "Klimatgreppet". Ser fram mot morgondagen, hoppas ingen annan åker på flunsan bara...

Hoppas alla får njuta av solen imorgon, eller nästa dag eller....


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...