onsdag 8 april 2009

Fullt upp innan lov!

Halva veckan gången och dessutom är den kort. Har varit lite stressigt nu innan lovet, allt med eleverna ska slutföras, för att efter lovet börja vår sista (nya) period. Vi är också mitt uppe i att skriva skriftliga omdömen, i alla ämnen, det är både spännande, utmanande och tidskrävande...
Jag får nog inte helt ledigt på påsklovet, utan det blir en del skriftliga omdömen också...

Men jag ser fram emot påskhelgen då vi alla blir samlade igen, för Niclas och Johanna kommer hem och Christopher ska vara här också. På fredag ska Niclas föräldrar komma hit på middag förf örsta gången, och jag har lite idétorka på något smarrigt... jag är ju mycket för fläskfilé, har ni förslag så kom gärna med dem...

Imorgon är det skärtorsdag och då är vi ett gäng som ska till Nossen på påskbuffé och lite pubkväll, ser jag fram emot...

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Hej Marie, kom inte ifrån idag och min mobil är död ett tag :) Sorry, men jag ringer dej efter helgen så kan vi la ordna en underskrift då....!

Ha en jätteskön helg nu med heeeela familjen!

KRAM Annso, är ju jättedålig med middag o sånt, men fläskfile blir väl kanon!!!, eller fläskfilegryta kanske :)

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...