torsdag 30 april 2009

Valborg!!

Valborgsmässoafton idag, och vi har inte haft några elever på skolan, bara suttit och gjort det sista med skriftliga omdömena. Har faktiskt mejlat iväg dem till föräldrarna också så att de kan läsa igenom dem i lugn och ro hemma innan samtalet. Våra elever har kompledigt idag för de gick ju i skolan i lördags. Jag var inte där så jag skulle jobba, men min snälla chef tyckte att Ann och jag skulle få ledigt eftersom vi var i Växjö och pluggade. Men vi tyckte vi hade så mycket jobb kvar så vårt arbetslag jobbade och får istället ledigt sista dagen innan sommarlovet.

Ingen eld ikväll, eldningsförbud, men det kanske kvittar nu... vi har inga småbarn som vill kolla på fyrverkerierna och elden längre. Vi tar en grillkväll hos Ann och Willy istället, och vi får det säkert jättetrevligt. Bra väder, trevligt sällskap, en fin altan och ett gott humör!!!! Kan det bli bättre?

See you! Have a nice evening!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...