onsdag 15 april 2009

Skönt påsklov!!

Vilken underbar påskhelg det har varit, massor med mat, godis, gemenskap och glada skratt. Det är så härligt att ha alla hemma, vi har även hunnit besöka vänner och släkt. Och nu har man ett välbehövligt lov...

Idag har Ann och jag tagit en riktig långpromenad, så det kändes i låren när jag kom hem. Sedan blev det att skriva på de skriftliga omdömena som ligger och väntar, trots att vår rektor säger att vi ska ta lov utan arbete... MEN när ska vi hinna detta annars????? Jag tycker det är himla skönt ändå att ta det lugnt och ta det när jag har lust, och man är ju desto klarare i skallen nu än när man jobbar... Så jag njuter av min ledighet i alla fall.

På påsklovet var Johanna dansmodell åt fotografen Emma Jansson, och de tog helt underbara kort ut i Tobo och på ett industriområde i Storebro, några av resultaten kommer nedan...












Ta hand om er i vårsolen
Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...