lördag 18 april 2009

UNDERBARA DAGAR!!

Nu är det lördagskväll och jag sitter på jobbet och bloggar. Har nämligen inte haft Internet på flera dagar, och var tvungen att åka hit för att kolla mejlen och lite. Det är inte klokt man får ju Internetabstinens...

En veckas lov går fort. Har dock haft det jätteskönt, trots att jag arbetat en del och suttit med min engelskauppgift, som ska in på måndag. Men i fredags bestämde jag mig för att vara helt ledig, så jag började som vanligt med promenad, bakade sedan bullar och efter det tog mamma och jag eftermiddagen i stugan. Där satt vi och gassade i varsin baden baden med kaffe och nybakta bullar, härligt...


Idag åkte Dick, jag Elina och Christopher ut till Borstingen för att röja upp lite på vår strand. Den gamla bryggan slets upp, det sågades ner träd, krattades och röjdes bort sly. Till sist åkte båten i, och nu ser det faktiskt ut som en strand, jättefint... Det är bara bryggan som ska i, inte vilken som helst utan en stor flytbrygga. Jag ser fram emot många härliga sommardagar där ute...













KOLLA DENNA UNDERBARA STRAND!!

Må så gott i solen kära besökare!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...