söndag 12 april 2009

PÅSKAFTON!

JANSSONS på gång av Offe!!

Familjen samlad!

Påsktårta!!

SOLEN SKINER, kaffe på balkongen, lite lördagshandla med dotter Johanna, sedan belv det lite påkslunch med familjen. Christopher stod för Jansson och sedan blev det lite lättare mat. Mamsen kom med oss och åt också...

Moa o Elina!


På eftermiddagen åkte Dick, Elina och jag till Anna och Stefan i Oskarshamn. Det var trevligt och lite roligt när de bjudit ett annat par, där jag kände Stefan som han också heter från barndomen. Han är nämligen från Vimmerby och jag lekte med hans syster Maria när jag var liten och våra pappor jobbade tillsammans på Engströms i många år. Ja ibland är världen liten... he, he. Framåt midnatt åkte vi hem. Det är skönt att vakna i sin egen säng, och vi ska ut till mamma i stugan idag så vi slipper stressa. Men var är solen??? Skulle ju sitta i badenbaden...

Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...