lördag 4 april 2009

Vår i stugan!!

Sötaste Elina i vårsolen!


Årets första blåsippor!

Vilken underbar dag, som vi har tillbringat i mammas stuga "Hildabo", där har vi rensat lite i landet och mamma har satt Penséer. Men mest har vi bara mysit i den sköna solen... mmmm så skönt, och så varmt, jag har suttit i linne och shorts den 4 april....





Korvätande mor o dotter!

Dick var med en sväng först men åkte hem efter att han hade tagit ner ljusslingorna från jul, (ja ni läste rätt ha, ha) satt dit grinden och grillat lite korv. Elina och jag satt sedan mest i varsin badenbaden och bara njööt. Vi fick besök av traktens yngsta knutte, Linus 5 år som kom med mamma Karin, vilken sköning... min kille alltså!!!







1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Vilken härlig dag ni verkar ha haft i Hildabo!!!
spännande om dansen ;)...visste inte ens att de tränat, skulle ju åkt in i söndags men var dålig, ska tjejerna dansa på söndag/påskdagen?

KRAM Annso

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...