måndag 20 april 2009

Back to basic!

Back to the reallty again!! Ja, så var det jobb igen, men har bara ett par månader till sommarlov. Det blir nog hektiskt in i det sista. Vi har en hel del kvar att göra, av planeringen att döma i alla fall... Men vi får se, ska väl hinna med ett nummer av tidningen, Oceanien och avsluta frihetstiden. Det är ju tyvärr ha, ha en massa lovdagar hela tiden... Vi ska hinna med en kolmila och övernattning i Hörestadhult också, det blir en spännande resa...

I lördag var vi hos Ann och Willy och eftersom jag inte har haft Internet så passade jag på att skicka iväg min engelskauppgift därifrån, så nu äntligen klar med denna delkurs också. Har faktiskt gått över förväntan att plugga engelska. Nu på lördag ska vi till Växjö och starta upp sista delkursen som handlar om engelsk barn o ungdomslitteratur. Ska bli spännande och roligt. Vi ska läsa en del barnlitteratur på engelska, så jag har beställt några idag... Men jag undrar var värmen tog vägen.. huh så kallt, tur att solen är framme ibland...

See you my friends!
(Ser ni vad engelska jag snackar va, he, he)

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...