fredag 24 april 2009

Öppet hus på A-L skolan!!


Fredag igen!! Jag har inte precis varit flitig på bloggen denna vecka, men det har verkligen varit massor av jobb, men nu börjar jag bli klar med mina skriftliga omdömen. Nu är det bara samtalen kvar... Dem ska jag ta intensivt på några dagar v.19 och min kollega tar sina veckan efter. Vi går in och täcker upp för varandra. Jag tror det blir bra, vi ska testa om man orkar ha så många på samma dag som 8 st...
Vacker utsikt från Storgatans balkong!!
Vilken grönska!

Imorgon har Astrid Lindgrens skolan öppet hus och jag ska inte vara med för Ann 0ch jag ska till Växjö, vår engelskakurs startar upp den sista delkursen. Det känns lite surt att lämna dem andra med det men, men det går säkert jättebra och jag tror det blir mycket trevligt...


Ikväll har vi vår premiärgrillning, var då undrar ni?? På balkongen så klart... Det är helt underbart väder så vi var bara tvungna...


Ha en underbar helg med sol och vila!!

KRAM på er!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...