måndag 16 oktober 2017

En lycklig 4-åring!

Lördagen fortsatte som sagt med roligheter då vi fick fira världens sötaste och finaste 4-åring. Så direkt från tåget gick färden till Långbrössle, där en förväntansfull 4-åring väntade :) Vi var ju lite sena, så väntade, men han var så duktig, för han la alla sina paket i fina högar och väntade på att öppna tills vi hade ätit färdigt. Det blev så klart tacos, barnen favorit :) 😀
Men sedan tror jag att han skulle spricka av nyfikenhet. Han var så otroligt glad och tacksam för allt han fick. Lillasyster fick allt ett par paket hon också och var lika glad hon :) Dinosaurierna som vi köpte gick hem, likaså blev han väldigt glad över de flesta presenterna t.ex. en Kalle Anka, en jradiostyrd bil, ett rim-memory, böcker m.m.
H
T
Y
Sedan blev det lite lek med de nya presenterna och så klart provade vi hans nya rim-memory och jösses vad duktig han var, kunde alla rim :) Och efter det bjöds det på den beställda godistårtan :)
H

En fantastiskt god tårta, faktiskt lika god som den såg ut :) Efter ytterligare en timme fick jag äran att läsa den nya boken Kråkes siffror när födelsedagsbarnet skulle sova. Att räkna ock kunna siffror var inte heller någon svårighet för den här killen.:) När vi läst klart sa jag god natt, jag älskar dig T, och han svarade, jag älskar dig mormor och du är min bästa vän, alltså ni fattar att mitt hjärta svämmar över av kärlek.... ❤️

Ja, det där glädjeruset jag insupit i Kalmar bara fortsatte. Älskade unge!😊

Kram på er alla!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...