fredag 6 oktober 2017

Familjen på Thriller i Växjö!

Fredag kväll och här sitter jag med en skål nötter och ett glas vin. Jag har precis lagt barnen och tystnaden har lagt sig i lägenheten. Några legobitar och leksaker ligger kvar på golvet, men vad gör väl det, för på teve hägrar Idol och det vill jag se. Jag har haft en helt underbar eftermiddag och kväll med mina älskade barnbarn, vi har lekt, byggt lego, myst ätit både mat och efterrätt och sedan fredagsmys med lite godis och snacks :) Förstår ni hur berikad jag är.... ❤️
 T som i Timo :)
 Mmm efterrätt:)
Fredagsmys 💕
Äntligen har vi nu kommit till helgen då Thriller night on tour kommit till Växjö, så resten av familjen är nämligen där, Elina, Tommy, Dick, mamma, Leif, Nicke och två kompisar till dem, så himla roligt. För Johanna är detta så klart väldigt speciellt, tänk att ha sina nära och kära i publiken :) extra roligt när familjen kommer .... Nästa helg blir det min tur, åh vad jag längtar...

Fina fina dotter, jag har sagt det förr, men det kan inte sägas tillräckligt många gånger, JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG, så glad över att du får göra detta som är det bästa du vet!!!, stå på scenen och dansa och tänk att det blev en turné och att ni kommer till Småland :) :) :)❤️😀

Förra vecka var det ett fint reportage i Östra Småland om Thriller night och Johanna, så roligt :)


Ja, vad ska man säga, jag är så glad för Johannas skull och jag vet att jag är partiskt, men hon är så BRA, SÅ BRA!!!!

Kram och trevlig helg på er fina bloggvänner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...