söndag 2 mars 2014

Where Else och det närmar sig slutet!

I tisdags hade vår skola SANUK en fotbollsturnering på stranden. Det var en förälder till oss som hjälpt oss att planera upp det hela. Vi hade lag äldre, blandade från åk 4-9 och som mötte varandra och lag yngre åk 1-3 som mötte varandra. Det hela slutade i semifinaler där mitt lag Real Madrid vann och gick till final och vann där också :) En mycket lyckad förmiddag som avslutades med att alla fick glass och våra stora tog ett dopp i havet :)

 Mitt lag "Real Madrid" som jag coachade:)



 Vad sägs om dessa mål? :)

 Mitt lag tog hem segern
 i SANUKS fotbollsturnering 2014 :)

I torsdags var det dags igen, vi hade After Work på Where Else där skolan bjöd på mat och så skulle tre kollegor till avtackas :( Det är riktigt jobbiga avtackningar och vår rektor Nina håller sådana fina tal att tårarna bara rinner och man tänker att tur att hon inte tackar av dem när vi tackar av våra elever för då hade ingen vågat öppnat munnen efter hennes tal :) Det blev dock en härlig kväll med både en massa skratt och tårar. Vi har varit ett sådant fantastiskt gäng här på Sanuk, så duktiga pedagoger och en helt otrolig sammanhållning och vi har så roligt, så det är riktigt jobbigt när ytterligare tre åker hemåt. Nästa gång är det min tur :( Detta äventyr har ju ett slut, och det närmar sig även för mig, men mitt livs äventyr har det varit och denna resa har inneburit en massa möten med både stora och små, fantastiska möten som jag sent kommer att glömma :)








 Här sitter mina fina kollegor i båten på Where Else :)


 Nina håller tal för Anna, och inte ett öga torrt!
 Anna får sitt SANUK halsband :)
 Nina håller tal för Nicklas!
 Lena får sitt Sanukhalsband :)


Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...