söndag 23 mars 2014

Thaiboxning!

Mitt sista thaitema med eleverna på Sanuk var att åka med dem på thaiboxning. Vissa hade kört innan, men flera var nybörjare. Först hade vi alla en gemensam uppvärmning och sedan hade vi fler tränare som som tränade med eleverna på deras nivå. Var gillar egentligen inte någon form av boxning, men jag blev uppriktigt sagt imponerad av alla, både de som redan kunde och de som det var helt nytt för för det lärde sig så snabbt. Det var faktiskt så pass att jag blev sugen på att testa, men då bara som träningsform, men denna gång agerade jag bara fotograf. Vi får se vad tiden utvisar, inget är ju omöjligt som sagt :)

Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...