fredag 28 februari 2014

Relax i dubbel bemärkelse!

 I lördags tog vi åter igen en tuk-tuk till Relax Bay Beach som är en fantastisk fin och lugn beach och dessutom ligger den inte så långt bort.Under dagen kom det några fler kollegor så vi var ett gäng. Vi kom dit redan vid 10-tiden. Först gick vi bort och kollade salan där Malin Berghage hade sin yoga, så himla mysigt med en magisk utsikt. Efter det unnade jag mig en bodyscrub, så himla skönt, nu är det bara att späda på brännan :) Sedan blev det en god lunch, sol, bad och läsning ända tills solnedgången. En helt fantastisk härligt dag!

 Otroligt vacker utsikt från Relax yoga sala :)



 Kärlek till mina fina barn, barnbarn och kära sambo!




 De muslimska barnen skulle uppträda på marknaden:)
Söndagen tillbringade jag med Haparanda Anna och Gunilla hemma på vår strand Klong Dao, Det var sista hänget med Anna för efter helgen åkte hon hem, tråkigt med sant. Fler o fler droppar av och det känns sorgligt. Men vi hade i alla fall en skön dag, bara var, snackade massor, läste, solade och badade. Sedan unnade vi oss lite skönhet :) Jag gjorde både manikyr o pedikyr.... Åter en nice dag i paradiset.... :) Det blev en helg med relax i dubbel bemärkelse...
Anna i snyggaste solhatten ever :)





Kramar i massor till alla fina bloggvänner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...