söndag 13 januari 2013

söndag kväll!

Söndag kväll och jag sitter här och bloggar:) Måndagen i sikte och en ny vecka med nya möjligheter att ta sig an :):) Vi fick en fantastisk start i klassen förra veckan med pigga och motiverade elever, så nu är det bara att köra den sista terminen med dem. Snart måste vi börja tänka på klassindelning, ingen lätt uppgift. Många av dessa elever har gått tillsammans sedan F-klassen...

Helgen har varit bra, lugn och skön. Vi blev bjudna på en mycket god kalops hos Anders och Mia i lördags. Sedan kände jag att jag behövde vila och ta sovmorgon för det känns alltid tufft att sätta igång sådär när man varit ledig i ett par veckor. Jag känner fortfarande av förkylningen i kroppen och är väldigt trött, men snart är man nog på banan igen:) Jag har som sagt många saker att längta till den här våren och det piggar alltid upp:) Hoppas också att att Johanna kommer hem snart så att vi kan ha ett 25-års kalas och få fira henne ordentligt:)

Önskar er alla kära bloggläsare en fin vecka men nya möjligheter!
Kram Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...