torsdag 3 januari 2013

Finaste ♥

Nu är både jul och nyår över för denna gång...) Det har varit rätt intensiva helger, men ändå har vi tagit det väldigt lugnt. Jag åkte ju på årets förkylning så klart, inte roligt:( Det är rätt lustigt, jag som gått med förkylda elever hela hösten och inte känt minsta tendenser av snorig näsa, hosta eller halsont, men så fort man blir ledig och kopplar av så kommer det. Men flera här hemma har också varit snoriga. Nicke var förkyld när han kom hem, Johanna blev det dagen innan julafton och jag precis efter annandagen.

Men det som varit mest trevligt är att vi fått så många dagar tillsammans hela familjen, härlig kvalitetstid:) Johanna och Nicke har delvis bott här hela tiden och Elina har varit hemma en hel del och vi har även varit alla i Horn och systrarna har också haft egna mysdagar där. Jag snodde också till mig ett par extra dagar, för Nicke åkte på ytterligare en feberomgång så de blev kvar ett par dagar extra:) Så idag innan de åkte hem till Stockholm tog jag med mig tjejerna♥ och lunchade på Kina:), så mysigt så!!

Finaste döttrar 

Nu har de i alla fall åkt och här är tyst och öde igen, och jag sitter här med min "Sandmannen" och kan inte slita mig, herre gud vad spännande. Jag har varit helt slut och har inte kommit så långt ifrån soffan dessa dagar. Jag som hade tänkt vara lite hurtig med promenader, ridturer och gymträning, men ack inget av det har det blivit. Förkylningen har tagit all kraft. Jag får väl ta tag i livet igen nästa vecka när jag börjar jobba, för då är jag säkert frisk igen:)

"Det är med idéer som med barn. Man tycker bäst om sina egna."

God fortsättning fina bloggläsare!
Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...