onsdag 23 januari 2013

Bistra vinter!

Inte så mycket att komma med i dessa bistra vintertider, mer än att jag mer än någonsin längtar efter vår, värme och SOMMAR:) Idag har min vän Ann ändå lyckats lura ut mig på en promenad i -15 graders kyla. HUR gick det till? Ja det kan man undra!!! Det var länge sedan vi hade våra pratpromenader påpekade hon i ett mail som hon också skrev att hon saknade:) Och det har jag också, det har som sagt blivit mer sällan sedan vi skiljdes åt som arbetslagskollegor, så det kan bli!!! Men nog ska vi försöka gå ut och gå och blarra av oss en gång ibland:) Det var trevligt i alla fall och med dubbel mundering av kläder så frös jag inte utan var bara en anings kall och stel i ansiktet.....

Varma och goa Kramar till er fina bloggvänner!!
(kan behövas i kylan:))




Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...