torsdag 24 januari 2013

Idag blev min ridning inställd p.g.a. kyla och lite mycket frånvaro och det passade mig rätt så bra, för jag har fått lite känningar av en ny förkylning, samtidigt som det är så svårt att rida när man är påpälsad med en massa kläder. I stället blev det en sväng till till gymmet denna vecka, börjar känna mig rätt bekväm där nu, trots att det inte är det roligaste som finns:) Väl hemma efter en varm dusch så intog vi varsin plats i våra pensionärfåtöljer haha...☺ Jag är så himla nöjd med det köpet och minst lika nöjd med mitt senaste köp på secondhand, min fina, fina lampa, som passar in så fint så:):) Ja, där satt vi i alla fall och kollade Farmen på datorn hihi. Ja, jag vet det är lite pensionärsvarning, men ack så mysigt och skönt..:)



"Så länge man kan beundra och älska är man för evigt ung"
Kram till er!

2 kommentarer:

Mimmi sa...

MYSIGT ni har det!!!! En sådan lampa har jag ärvt av min farfar/farmor, men den står hemma hos mina föräldrar än...! Jag vill ha hit den här hemma men min make delar inte samma passion för den ;-)Har även två stora öronlappsfåtöljer, klädda i vitt/brunt storblommigt mönster (rätt fräna)! Där är det också stopp av maken! Tror jag ska klä om dem i nytt ljust tyg hos en tapetserare, men det är ju tyvärr inte så billigt. Kul att pratas vid här för på jobbet ses vi ju så sällan ;-) Kram & trevlig helg

Marie sa...

Ja tur jag har min blogg så vi kan språkas vid lite:) Här i lägenheten passar dessa möbler in rätt bra, det är en äldre lägenhet med högt till tak och så. Fåtöljerna är nyköpta på Ikea. Den designades från början av Ingvar Kamprad själv på 50-talet:)och nu är den nydesignad... Hoppas att du kan övertyga din make för jag tror att det blir jättefint hos er också:)

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...