onsdag 9 januari 2013

Längtar!

Åh så skönt att för första gången efter min "dunderjullovsförkylning":) kommit iväg och tränat. Det känns verkligen i musklerna och benen känns som gelè så jag lär nog få en mastig träningsvärk:) Det är också skönt att ha kommit igång att jobba, trots att det är jätteskönt att vara ledig och framför allt behövligt så är det skönt att komma i gängorna. Det är också roligt att träffa våra supertrevliga sexor igen. Man blir så glad när man träffar dem. Jag börjar redan fundera på hur ledsamt det ska bli att släppa dem efter denna termin, men men sånt är livet...

Januari och februari och halva mars är nog de tyngsta månaderna på året. Jag går alltid in i en liten dvala, men jag brukar ändå hålla mig över ytan just för att man ser ljuset i tunneln och så brukar jag ju roa mig med att leta resor:) Det är alltid skönt att ha något att se fram emot, och det har jag verkligen denna vår, flera härliga saker att se fram emot:):):):) redan i mars och april:)

"Håll inte tillbaka dig själv, du är allt du har"
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...