tisdag 15 januari 2013

Kyla, längtan och glädje!

Huu vad jag fryser, hela tiden... Det tycker jag är det värsta med vintern att jag är så frusen och så går jag och spänner mig hela tiden. Och eftersom att jag fryser så mycket så undviker jag också att vara ute mer än nödvändigt och eftersom jag är ute så lite så blir konsekvensen trötthet. Det tror jag i alla fall är en anledning till min just nu förskräckliga trötthet :(... Och man kan väl inte säga annat än att vintern har satt fart riktigt ordentligt igen. Min kära sambo är heller inte glad, idag hann han lagom bli klar med första omgången skottning när det var dags att börja om från början... 

Men allt är inte eländigt:) det är lite ljusare nu när man går till och hem från jobbet och för varje vecka blir det bara ljusare och ljusare. Och det är faktiskt ganska vackert ute hihi... Men det bästa just nu är att jag har flera saker att längta efter:) Redan i mars ska vi på musikal i Stockholm "Jesus Christ Superstar"☺☺☺ Vi fick biljetterna i julklapp av Johanna o Nicke som också ska följa med och dem har också gett biljetter till Nickes föräldrar så vi är ett helt gäng som ska gå...Verkligen något att se fram emot:)

Månaden efter blir det äntligen en resa till NY tillsammans med Dag och Anette....:) WOW säger jag bara, som jag längtar.... Denna resa har vi pratat om i flera år och äntligen ska det bli av....:) Det blir en bra vår de här:)



"En glädje driver hundra sorger på flykten"

Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...