onsdag 2 maj 2012

Njöt av lugnet!

Och så var de där fyra dagarna över, och det blev minsann ett extra skönt lov, där vi även kunde glädjas åt en del sol. På Valborgsmässoaftonen var Dick och jag ute vid bryggan och gjorde lite vårfint...:) Men det var så himla varmt och skönt så efter vi hade grillat korv latade vi oss rejält i solen☺...

När jag låg där och halvsov bara njöt jag av lugnet, där endast vindens brus och lite fågelkvitter hördes...:) Mina tankar gick givetvis till om vi kommer att kunna ha kvar bryggan i sommar, det är ju fortfarande inte klart hur det blir med det... Önskar bara att allt är över snart så vi kan få lugn och frid. Jag behöver verkligen mitt sommarparadis, snart är det ju dags att tomglo igen och då behövs mitt underbara sommarställe...♥






Kramar till er fina bloggvänner från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...