torsdag 17 maj 2012

Äntligen

Idag har jag ÄNTLIGEN blivit ägare till en smartphone, en Sony Ericsson XPERIA....:) Så nu gäller det att lära sig alla nya funktioner ☺☺☺....

Dagen idag har för övrigt varit späckad minut för minut... Morgonen var som sagt extra pirrig, men jag tycker att det gick relativt bra, ännu en erfarenhet rikare som sagt, men inget jag tror på. Men ännu är inte undrens tid förbi...:) En förändring i livet kanske ändå skulle sitta fint. Ett citat från Per Holknekt som jag lyssnade på från konferensen var "Uttnyttja sin tid om man vill komma någon vart", detta citat tycker jag är slående och jag gillar det verkligen...:) Han sa mycket kloka ord och han är verkligen en människa som vågar att satsa, och han har nått stora framgångar men också gjort djupdykningar i livet.

Nu har vi långhelg igen och imorgon så blir det hopptävling i Tuna, där jag också ska hjälpa till att jobba lite...:)

Må så gott alla fina!!
Kramar Marie!

5 kommentarer:

Maria sa...

Hi hi. Det blev köp av en ny lur ;-) Utmärkt val anser jag !!!! Trevlig helg kära du :-) kram Maria

Marie sa...

Ja det smittade verkligen av sig..:) Ännu så länge är jag nöjd och den verkar inte så krånglig... Önskar dig en trevlig helg också :)

Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kristin sa...

Fin blogg du har!

Nu blir man nyfiken på vad du har gjort förutom mobilinköpet.

Marie sa...

Ja du Kristin det var en lite oväntad anställningsintervju till en rektorstjänst...:) Det blir nog inget med det, men spännande som sagt..:)

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...